niedziela, 5 stycznia 2014

Zmiany - tekstu cz. 1., nie ostatnia.

Szanowni Państwo, nadchodzą zmiany.

Primo - od kilku miesięcy próbuję publikować teksty beletrystyczne. Zdaję sobie sprawę, że nie jestem jeszcze pisarzem, a co najwyżej stawiającym pierwsze kroki adeptem, niemniej...

Gdzie te teksty można przeczytać?
Tę informację podaję w zakładce "Inne e-publikacje literackie". 

Secundo - o współpracy z Galerią Artpub ( http://artpubgaleria.blogspot.com/ ), już pisałem, wkrótce także podejmę ją z działem Artpub Album ( http://artpubalbum.blogspot.com/ ).

Dotychczas miałem przyjemność przygotować i zorganizować 6 internetowych "wernisaży" i prezentacji prac ciekawych - jak sądzę - twórców w Galerii Artpub, a w ciągu miesiąca pojawi się też pierwsza publikacja w Artpub Album - będzie to prezentacja prac i życiorysu osoby, na którą zagłosują użytkownicy portalu Digart.pl.
Na Digarcie od paru lat pełnię rolę moderatora forum, a ostatnio zainicjowałem wewnętrzny konkursik pt. "Pierwsza Digartowa Bitwa Malarska".
Bitwa jako taka zakończyła się, a niedługo zakończy się również II etap głosowania, potem ogłoszony zostanie zwycięzca, który poza nagrodami wewnątrz - portalowymi, będzie miał przygotowaną ( prze ze mnie ), indywidualną, internetową prezentację właśnie w Artpub Albumie.


Zainteresowanym podpowiem, że na Digarcie  ( http://www.digart.pl ), organizujemy wiele Bitew, tak koncepcyjnych, jak i np., rysunkowych, a i Bitwa malarska będzie miała swoje kontynuacje.

Więcej o tym co będzie, napiszę w ciągu nadchodzącego tygodnia.      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz